Feladat-és jóváhagyáskezelő modul

Vezesse a kollégákat a feladataik végrehajtásában sürgősség és fontosság megadásával! Növelje a munkahatékonyságot egyéni és csoportos feladatlisták alkalmazásával!

Nem elégedett csapata határidőtartásával? Munkatársai nem tudják számon tartani elvégzendő feladataikat, mert elvesznek az e-mail folyamokban? Kezelje a munkafolyamatokat egy helyen, jól átlátható digitális felületen! Alkalmazzon egy felhasználóbarát szoftvert, amely segít eligazodni teendői között!

Feladat-és jóváhagyáskezelő modul
  • Fejlessze a vállalaton belüli kommunikációt és növelje a csapatmunka hatékonyságát!
  • Szüntesse meg a feladatok e-mailben történő delegálását, mert úgy követhetetlenné válnak.
  • Hozzon létre feladatjegyeket, amiket egyedileg paraméterezhet be és egy pillantással ellenőrizheti a kiosztott munkák állását!
  • Vezetőként megtarthatja egy kiadott megbízás lezárási jogát, így biztosan semmi nem kerüli el a figyelmét.
  • Priorizálja a vállalati teendőket súlyosság és esedékesség alapján!
  • Kövesse nyomon és ellenőrizze minden feladat státuszát. Bizonyosodjon meg róla, hogy egyetlen szükséges lépés sem marad ki!
  • Állítson be egyéni automatizációs szabályokat, amivel a rendszer önműködően tud feladatokat kiosztani a munkatársainak egy esemény bekövetkezésekor!
  • Adjon hozzá a feladatokhoz fontos dokumentumokat és megjegyzéseket!
  • Rendeljen az egyes feladatokhoz felelős szervezeti egységet vagy válassza ki egyesével a felelős dolgozókat!
  • A kategorizálással segítsen a HR csoportnak nyomon követni és riportolni az egyes feladatok alakulását!
  • Minden információ egy pár kattintásra megtalálható! Vezesse a feladatokat egyetlen központi helyen.

Vigyen rendszert vállalkozása mindennapjaiba!

A hrMaster Feladatkezelő rendszermodul alkalmazása gyorsítja a cégen belüli információ áramlását, a munkafolyamatok egyszerűen követhetővé és ellenőrizhetővé válnak. Nem lesz több gondja a határidőkkel!

  • Nem tudja követni, hogy mi mikorra készül el? Állítson be határidőket és kövesse nyomon az elvégzendő feladatok státuszát.
  • Külön listában követheti az Önnek kiosztott és Ön által delegált feladatokat. Egyszerűen szűrheti, rendezheti őket. A színkódolás már ránézésre eligazítja a státuszok között.
  • Adjon jogosultságokat felhasználóinak, hogy a munkafolyamatokat csak azok követhessék, akiknek szükséges.
  • Találjon meg egy helyen minden szükséges dokumentációt. Adjon hozzá minden feladathoz tetszőleges számú dokumentumot vagy hozzászólást.
  • Így felesleges e-maileket írni és visszakérdezni a részletekre, mert minden egy felületen elérhető: feladatleírás, határidő, csatolt dokumentumok és az érintettek kommunikációja modern, komment formájában.
  • Teljes feladattörténet követhető a felületen.
  • Tudjon meg mindent időben az automatikus email értesítéseknek köszönhetően.
  • Túl sok időt és energiát emészt fel a felmerülő adminisztráció? A feladatkezelő szoftver töredékére csökkenti a vezető és a HR-es feladatait.
  • Problémás, hogy ki mikor mit csináljon? Rendelje a megfelelő munkavállalókat minden feladathoz, tartsa számon a felelősöket és kiosztókat.
  • Alkalmazza a rendszermodult egyéb moduljainkkal együtt és kezelje itt a jóváhagyásokat is!