Ismerje meg a toborzás-kiválasztás 2015. évi legfontosabb változásait!

A
tehetséges és elkötelezett munkavállalók kiválasztása és hosszú távú megtartása
egyre nagyobb kihívás elé állítja a toborzó munkatársakat, amely részben
köszönhető a fiatal X és Y generációk egyre nagyobb számú munkaerő-piaci
megjelenésének, illetve a technológia rohamos fejlődésének.


Ismerje meg mire érdemes kiemelt figyelmet fordítania!


Törődjön a
jelöltekkel!


Legyen
fogékony, ismerje meg a pályázókat és tekintsen az önéletrajzok mögé! Tegye
színessé, érdekessé a pályázati folyamatot! A modern HR szoftverek lehetővé
teszik a legkülönbözőbb toborzási módszerek alkalmazását, a többkörös kampányok
lebonyolítását, a teljes kampány levezénylését egészen az állások
meghirdetésétől a jelölteknek való visszajelzésig. Kutatások is rámutatnak,
hogy a jelöltek elvárják az interjúk, tesztek eredményeiről való visszajelzést!
Építse ki az elkötelezettséget már a felvételi eljárás során! A fiatal
generáció tagjai számára egyre fontosabb a munkáltatói márka népszerűsége, így
a tehetségek megnyerését már a toborzás során el kell kezdeni!



Adatkezelés
felsőfokon!


Egy
nagyobb kampány esetén több száz jelentkezővel is számolhatunk, amelynek
következtében a kiválasztási folyamat igazán időigényes lehet. A jelentkezők
személyes adatainak átlátható kezelése több okból kifolyólag is megnehezíti a
munkavégzést, amelyre kiváló megoldást kínálnak a felhőalapú HR rendszerek. A
szenzitív adatok biztonságos kezelése a toborzásban résztvevő munkavállalók
hatáskörének megfelelő jogosultság hozzáadásával egyszerűen biztosítható. Nem kell
többé az excel táblák rengetegében keresgetnie, hiszen egy helyen tárolhatja az
összes lezárult és folyamatban lévő kampányához kapcsolódó információit és a
jelentkezők összes adatát!



Előtérben az
okos telefonok!



A
digitális világban született fiatal generációk tagjainak, akik okostelefonon,
tableten nőttek fel, nem meglepő, hogy mindennapi életük részévé váltak a
technológia újdonságai. A milleneumi és Z generáció egyre nagyobb számban
jelenik meg a munkaerőpiacon, akiknek az új technológiákhoz kapcsolódó
szokásaik és magatartásuk felülírják a toborzási folyamat leglényegesebb
jellemzőit. Egyre inkább előtérbe kerül a mobilon történő álláskeresés, a közösségi
oldalak toborzásban való térnyerése… A hrMaster toborzás-kiválasztás
rendszermodulja lehetővé teszi, hogy a pozíciókat saját weboldalán hirdesse meg,
és ezen keresztül toborozza a jelentkezőket! A weboldaláról bejövő
jelentkezések kampányhoz rendelve jelennek meg a rendszerben, ezzel is számos
munkaórát megspórolva!



Kép: Master isolated images, FreeDigitalPhotos.net

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

INFORMÁCIÓ/ CONTACT US!