Díjaink

2019 - HRtech Outlook magazin - Az Evolution Consulting Kft. egyike Európa 10 legjobb HR informatikai megoldását nyújtó cégének - immár második alkalommal!

A HR Tech Outlook magazin 2018 után 2019-ben is Európa 10 legjobb HR informatikai szolgáltatója közé választotta az Evolution Consulting Kft.-t!

 

2018 - HRtech Outlook magazin TOP10 európai HR informatikai szolgáltatójának egyike - Komplex megoldás minden HR tevékenységre!

Komplex megoldás minden HR tevékenységre!

A HR területén a munkaerőpiac folyamatos változása, valamint a tehetségek megszerzése és megtartása kihívások elé állítják a vállalatokat. Ennek következtében a munkavállalók munkakörülményeinek javítása, valamint a HR adminisztráció megkönnyítése vált az elsődleges céllá. Az Evolution Consulting Kft ezen változásokra reagálva fejlesztett ki egy teljes körű HR szoftvert – a hrMastert. Ez a komplex HR-menedzsment szoftver, megoldást jelenthet a 30-50 alkalmazottat számláló kisvállalatok, valamint a több ezer fős alkalmazotti bázissal rendelkező nemzetközi cégek számára is, köszönhetően a szoftver skálázhatóságának, modularitásának és rugalmasságának.

A hrMaster egy teljesen integrált, 14 modulból felépülő szoftver. A rendszer alapjául az adatközpont szolgál, mely a munkavállaló összes adatát képes tárolni, valamint támogatja az adatátvitelt a felvételi-, az alkalmazotti- és a kilépési folyamatok között. A dokumentumok elektronikus formában való tárolása, valamint az ezekben történő keresés a dokumentumkezelés-modul keretein belül szintén lehetséges.

A szoftver használata lehetőséget teremt a munkaidő- és a szabadságnyilvántartás valamint a képzési tevékenység kezelésére is. A hrMaster bizonyos moduljai kapcsolatban állnak a teljesítményértékelési modullal: úgy a vezető-alkalmazott, mint a – különböző csoportok bevonásával történő – 360 fokos értékelés tekintetében.

Az értékelési folyamatokat a cég minden esetben projekt alapon közelíti meg. Visszajelzés tetszőleges gyakorisággal adható a cégek igényei szerint: lehetőség van rövid, de gyakori illetve komplexebb, de ritkább visszajelzésekre is.

A toborzás-kiválasztás modul egyedi, testre szabható karrieroldalt biztosít az ügyfeleknek, mely teljes mértékben integrálható a saját weboldalakba. Így az ügyfelek minden tekintetben könnyedén kezelhetik az egész kiválasztási folyamatot egy egyedi eljárással. Ez az, ami megkülönbözteti a hrMastert a többi HR megoldástól, ráadásul a regisztrációnál kötelezően megadandó adatok akár poziciónként megkülönböztethetők.

A munkaidő-nyilvántartás modul segítségével az ügyfelek nyomon követhetik a napi feladatokat, melyek akár nagyobb projektekhez is hozzárendelhetők. A felépítési- és a költséghely-struktúra összekapcsolható a szervezeti felépítés megalkotásának segítésére.

Az integrált megközelítés tükröződik a rendszer jogkezelésében is. Ez lehetővé teszi, hogy a felhasználói csoportok szintjén pontosan meghatározzák, mely funkciókat lehet alkalmazni az adott munkavállalói csoportra.

A hrMaster speciális riportfunkciója megkönnyíti a tetszőleges riportok létrehozását.

A hrMaster célja, hogy minden olyan személyzeti folyamatot támogasson, amely biztosítja a stabil és következetes működést, különálló alkalmazások használata nélkül, különféle területeken. Ez hatalmas előny az elsősorban alkategóriákra fókuszáló szoftverekkel szemben. A megvalósítás folyamatának első lépéseként az Evolution Consulting Kft. felméri az ügyfelek által alkalmazott HR folyamatokat és az elvárásokat. Ezek alapján egy rendszeroktatást követően indulhat el a szoftver működése a gyakorlatban is, a hatékonyabb HR folyamatokkal kapcsolatos tevékenységek alkalmazásával.

„Nagy hangsúlyt fektetünk a rendszer bevezetésének elősegítésére és a támogatásra, hogy minden ügyfél a lehető leggyorsabban elkezdhesse használni a rendszert, és a működés során megkapja a szükséges segítséget” – mondja Dr. Mester Csaba ügyvezető igazgató.

A hrMaster számos kisvállalkozásnál ért el áttörést a korábbi excel alapú nyilvántartásokhoz képest, hiszen a szoftver önkiszolgáló modell építésével támogatja munkatársak részvételét a személyi folyamatokban. A szoftver modulokból épül fel, így lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy igény szerint vegyék igénybe a kiválasztott szolgáltatásokat.

,,A működés folyamatát ügyfeleink visszajelzései alapján folyamatosan javítjuk, fejlesztve annak minden részét, miközben ügyfélorientált megközelítést alkalmazunk az ügyfelek elégedettségének biztosítására” -mondja az ügyvezető igazgató.

A rendszer folyamatos funkcionális bővítésének részeként a vállalat rendszeresen új funkciókat integrál a meglévő modulokba. Továbbra is a változatos megközelítés marad a fókuszban, hogy a hrMaster a kkv-k és a nagyvállalkozások számára is komplex megoldást jelenthessen.

A rendszer több nyelven is elérhető, hiszen a célok között szerepel, hogy a szoftver bárki számára hozzáférhetővé váljon.

Rólunk mondták

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Ha felkeltettük Ön és cége érdeklődését, vegye fel velünk a kapcsolatot!

INFORMÁCIÓ/ CONTACT US!