FELADAT- ÉS JÓVÁHAGYÁSKEZELÉS

Nem elégedett a határidők betartásával? Munkatársai nem tudják számon tartani elvégzendő feladataikat, mert elvesznek az e-mail folyamokban? Kezelje a munkafolyamatokat egy helyen, jól átlátható digitális felületen! Alkalmazzon egy felhasználóbarát szoftvert, amely segít eligazodni teendői között!

  • Fejlessze a vállalaton belüli kommunikációt és növelje a csapatmunka hatékonyságát!
  • Szüntesse meg a feladatok e-mailben történő delegálását, mert úgy követhetetlenné válnak!
  • Hozzon létre feladatjegyeket, amiket egyedileg paraméterezhet be és egy pillantással ellenőrizheti a kiosztott munkák állását!
  • Vezetőként megtarthatja egy kiadott megbízás lezárási jogát, így biztosan semmi nem kerüli el a figyelmét.
  • Priorizálja a vállalati teendőket súlyosság és esedékesség alapján!
  • Kövesse nyomon és ellenőrizze minden feladat státuszát! Bizonyosodjon meg róla, hogy egyetlen szükséges lépés sem marad ki!
  • Állítson be egyéni automatizációs szabályokat, így a rendszer önműködően tud feladatokat kiosztani a munkatársainak egy esemény bekövetkezésekor!
  • Adjon hozzá a feladatokhoz fontos dokumentumokat és megjegyzéseket!
  • Rendeljen az egyes feladatokhoz felelős szervezeti egységet, vagy válassza ki egyesével a felelős dolgozókat!
  • A kategorizálással segítsen a HR csoportnak nyomon követni és riportolni az egyes feladatok alakulását!

Néhány kattintással minden információ megtalálható! Vigyen rendszert vállalkozása mindennapjaiba! Vezesse a kollégákat a feladataik végrehajtásában sürgősség és fontosság megadásával! Növelje a munkahatékonyságot egyéni és csoportos feladatlisták alkalmazásával!

A hrMaster Feladatkezelő rendszermodul alkalmazása gyorsítja a cégen belüli információ áramlását, a munkafolyamatok egyszerűen követhetővé és ellenőrizhetővé válnak. Nem lesz több gondja a határidőkkel, ha a hrMastert választja!

LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA ÉS ISMERJE MEG A HRMASTER SZOFTVERT!

INFORMÁCIÓ/ CONTACT US!