MUNKAÜGYI NYILVÁNTARTÁS

Munkavállalói alapadatainak, személyi adatainak átlátható nyilvántartása? Aktuális és fontos információk kezelése és megosztása? Riportok azonnali elkészítése? Fejtörést okoznak az előbbi kérdések?

A hrMaster AdatKözpont támogatásával mindez egyszerűbb, mint gondolná!

  • Kövesse egyéni és csoportos naptárakban a munkatársak szabadságait, munkahelyi eseményeit vagy akár szinkronizálja Outlook, Gmail naptárakkal!
  • Rögzítse egyszerűen a hagyományostól eltérő munkavégzések munkaidejét!
  • Könnyítse meg a maga és a bérszámfejtés munkáját! Vezesse átláthatóan a dolgozóknak járó jutalmakat, béreket!
  • Nem gond többé, hogy egy helyen láthassa a szerződéses, bérelt, illetve a több cégben alkalmazott dolgozók nyilvántartását.
  • Kezelje professzionális szinten dolgozói személyes és munkaköri adatait!
  • Vezesse átlátható módon munkavállalói képzettségét, végzettségét! Menedzselje hatékonyan továbbképzéseiket, fejlődésüket!
  • Semmi ne tűnjön el, rendelkezzen pontos információkkal a dolgozók számára kiadott eszközökkel kapcsolatban!
  • Mindig pontosan követheti, ki van jelen.Engedélyezze munkavállalói szabadságigényét egy jól menedzselhető workflowban!
  •  Járjon egy lépéssel versenytársai előtt! Rendelkezzen mindig naprakész és friss információkkal!

EMELJE PROFESSZIONÁLIS SZINTRE A DOLGOZÓKKAL KAPCSOLATOS NYILVÁNTARTÁSI ÉS TÁMOGATÓ FELADATOK MENEDZSELÉSÉT A HRMASTER ADATKÖZPONT DOLGOZÓI NYILVÁNTARTÁS MODUL SEGÍTSÉGÉVEL!

  • Tárolja a kompetenciákat, kompetenciacsoportokat átlátható kompetenciatárban!
  • Alakítson ki kompetencia alapú munkaköröket!
  • Átlátható szervezetet szeretne? Rendelje a dolgozókat és vezetőket a szervezeti egységekhez!
  • Fárasztó, hogy minden kollégát Önön keresnek? Automatikus szervezeti címtár mindenkinek!
  • Szívesen elfelejtené a cafeteria nyilatkoztatással járó rengeteg munkát? Valósítsa meg a mindenki számára könnyen kezelhető önkiszolgáló cafeteriarendszert az automatikus dokumentumgenerálással!
  • Szeretné látni a naprakész szervezeti felépítést? Készítsen szervezeti ábrát, melyből egyértelműen leolvashatók az alá-, fölé- és mellérendeltségi viszonyok.

 

SEGÍTSE ELŐ A HATÉKONY ÉS GYORS MUNKAVÉGZÉST! LÁSSA EL FELADATAIT EGY MODERN ÉS FELHASZNÁLÓBARÁT RENDSZERMODUL ALKALMAZÁSÁVAL!

  • Előfordult már Önnel, hogy sürgősen szüksége volt egy alkalmazottja személyes adataira? Nem tudta, hogy az excel táblák rengetegében hol találja meg a fontos információt? Kezelje munkavállalói személyi adatait az adatközpont rendszermodul segítségével átláthatóan! Többé nem kell hosszadalmasan keresgetnie az adathalmazok sokaságában!
  • Szüksége lett volna egy riportra, de több órát vett igénybe az elkészítése? Az alkalmazással egyszerűen állíthatja elő a legbonyolultabb jelentést is a rendszerben tárolt adatokból.
  • Fejtörést okoz a személyes és céggel kapcsolatos bizalmas információk nyilvántartása és kezelése? A szoftver biztosítja a szofisztikált jogosultságkezelést, így az egyes személyek csak hatáskörüknek megfelelő tartalmakhoz férhetnek hozzá. Lehetősége van titkosításra is, hogy a belső IT személyzet se férhessen hozzá a szenzitív adatokhoz!
  • Túl sok időt és energiát vesz igénybe munkavállalói személyi adatainak és munkaköri adatainak átlátható nyilvántartása? Minimalizálja a HR munkatárs adminisztrációs kötelezettségeit, indítson önkiszolgáló HR-t!
  • Nehézséget okoz munkavállalói megfelelő tájékoztatása? Szeretne mindenkit időben informálni az eseményekről, fontosabb céget érintő történésekről? Gyorsítsa fel az információáramlást! Írjon kényelmesen körlevelet vagy állítson be automatikus e-mail küldést az eseményekhez kapcsolódóan!
  • Szeretne pontos információkkal rendelkezni a kitűzött üzleti célok alakulásáról? Kísérje figyelemmel a teljesítmények alakulását tetszőlegesen meghatározott mérőszámok segítségével!

 

MEGNÉZNÉ A HRMASTERT MŰKÖDÉS KÖZBEN?

INFORMÁCIÓ/ CONTACT US!